Trening brzucha

Trening brzucha to dla wielu ćwiczących jedna z najważniejszych części treningu, bo któż nie marzy o idealnym „szcześciopaku” na brzuchu? Okazuje się jednak, że większość osób nie potrafi prawidłowo ćwiczyć tych partii mięśni. Istnieje przekonanie, że im więcej powtórzeń tzw. brzuszków, tym szybciej spali się nadmierną tkankę tłuszczową i uzyska się w ten sposób pożądany efekt. Niestety, nic bardziej mylnego. Prawdą jest, że mięśnie brzucha rzeźbione są pod wpływem wykonywanych brzuszków, Jednakże nie spalają one nagromadzonego w okolicach brzucha tłuszczu. Nie wystarczy więc sam trening siłowy, aby mieć płaski brzuch. Konieczne jest również zaprzyjaźnienie się z treningiem cardio, czyli trening wytrzymałościowy. Może to być chociażby jazda rowerze. Mimo szybkiej regeneracji mięśni brzucha nie oznacza to, ze można ćwiczyć codziennie. Wiele osób uważa, że codzienny trening jest warunkiem koniecznym uzyskania szybkich efektów. Ważne jednak, by dać mięśniom czas na odpoczynek, dlatego zaleca się by trening odbywał się 2-3 razy w tygodniu.

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *