Ćwiczenia na szerokie plecy

Kiedy kulturystyka zaczęła przeżywać swój rozkwit, głównie mężczyźni zaczęli interesować się tematem treningów poszczególnych partii swojego ciała. Można co prawda korzystać z porad trenera personalnego, ale z reguły sami zapoznajemy się z tematem i zaczynamy powoli wdrażać w życie. Większość mężczyzn przy wyborze partii ciała poszukuje najlepszych ćwiczeń, które zwyczajnie poszerza ich plecy. Absolutne top 5 w ich zestawieniu to: wiosłowanie pendlaya, to tak zwane wiosłowanie sztanga, bardzo wymagające ćwiczenie, wymagające poprawnej techniki, gdyż w przeciwnym wypadku grozi kontuzją; martwy ciąg w chwycie rwaniowym jest to ćwiczenie angażujące wiele partii mięśniowych, bolesne i wyczerpujące, ale daje spektakularne efekty; wiosłowanie sztangielka w opadzie jest odpowiednim ćwiczeniem gdy chcesz zwiększyć masę najszerszych mięśni grzbietu; podciąganie się do klatki, im szerszy chwyt tym lepszy efekt; ściąganie linki wyciągu Górnego stosuje się na dolną partię mięśni najszerszych. W skrócie króluje absolutna klasyka.

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *